Şagirdlərin məktəb həyatından razılıq səviyyəsinin öyrənmə metodikası
Məqsəd: Şagirdlərin məktəb həyatından razılıq səviyyəsini təyin etmək
Aparılma qaydası: Şagirdlərə mülahizələri dinləmək təklif olunur və razılıq səviyyəsi aşağıdakı şkalaya uyğun təyin olunur:
4 – tam razıyam;
3 – razıyam;
2 – deməyə çətinlik çəkirəm;
1 – razı deyiləm;
0 – heç də belə deyil.
1) Məktəbə səhərlər sevinclə gedirəm
2) Məktəbdə əhval ruhiyyəm yaxşı olur.
3) Bizim yaxşı sinif rəhbərimiz var
4) Məktəb müəllimlərinə kömək üçün müraciət etmək olar
5) Mənim sevilmli müəllimim var
6) Sinifdə həmişə fikrimi söyləməkdən çəkinmirəm
7) Belə hesab edirəm ki, məktəbimizdə mənim istedadlarımın inkişafı üçün hər
bir şərait var.
8) Mənim xoşladığım fənlər var.
9) Belə hesab edirəm ki, məktəbimiz məni müstəqil həyata hazırlayır.
10) Yay tətilində məktəb üçün darıxıram
Məlumatın emal olunması. Cavab verilmiş sualların balları toplanılır və sualların ümumi sayına bölünür. "R” 3-dən çox olarsa yüksək, az olarsa kiçik razılıq haqda söhbət gedə bilər.