4.Fəaliyyətin strukturu və təşkili
4.1.____ fənni üzrə MB rəhbəri , pedaqoji şura, direktor, onun müavinləri ilə qarşılıqlı əlaqəni həyata keçirir, metodik, təcrübə, eksperimental və elmi – tədqiqat fəaliyyətinin məqsədlərini və vəzifələrinin reallaşdırılması üzrə fəaliyyəti koordinasiya edir.
4.2.MB öz işini ____ _______ tam orta məktəbin illik Fəaliyyət Planına uyğun olaraq təşkil edir.
4.3.MB iclasları ayda 1 dəfədən gec olmayaraq keçirilir..
4.4.Metodik Birləşmənin iclasları pratakollaşdırılır.Hər tətil vaxtı( noyabr, yanvar, mart,iyun) Tədris işləri üzrə direkto müavini ilə MB-nin keçən dövr üçün fəaliyyəti təhlil edilir. Hər təqvim ayının sonuncu iş günü MB rəhbəri keçən ay üçün görülmüş işlərlə bağlı Tədris işləri üzrə direktor müavininə yazılı hesabat verir.MB-nin Fəaliyyət Planı , MB iclasının protokolları, aparılmış iş haqqında hesabat üç il ərzində məktəbdə saxlanılır. .
4.5. Metodiki Birləşmə rəhbəri MB-nin fəaliyyəti ilə bağlı Metodiki Şrada hesabatlarla çıxış edir ,tədris ilinin sonunda MB ilə bağlı sənədləri Tədris işləri üzrə direktor müavininə təhvil verir.
Təhsil fəaliyyətinin siması olan müəllimin (pedaqoji işçinin) şəxsi peşəkar nailiyyətləri, tədris nəticələri, onun şagirdlərinin tərbiyəsi və inkişafı məktəbin müəlliminin (pedaqoji işçinin) Portfoliosuna təqdim edilə bilər, yəni fərdi – qovluğa, orada bu məlumatlar qeydiyyata alınır, yığılır və qiymətləndirilir.
5. MB işinin əsas formaları.
5.1. Kollektiv:
- metodik seminarlar;
- metodik həftələr;
- pedaqoji-praktiki və pedaqoji-metodiki konfranslar;
- pedaqoji mühazirələr ;
- metodiki sərgilər;
- əqli hücum;
- pedaqoji ustalıq estafeti və s.
5.2. Qrup:
- qarşılıqlı dərs dinləmə;
- master – klasslar və ya açıq dərslər;
- "dəyirmi masalar”;
- metodiki dialoqlar –disputlar və s.
5.3. Fərdi:
- müsahibələr;
- özünüanaliz;
- məsləhətləşmə;
- özünütəhsil;
- ixtisasartırma kurslarında iştirak və s.
- müxtəlif layihələr və müsabiqələrdə iştirak
6. MB fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi meyarları
6.1. Pedaqoqların öz fəaliyyətlərindən məmnunluqlarının artması;
6.2. Pedaqoqların yaradıcılığa yüksək marağı;
6.3. Müasir tədris və tərbiyə metodlarına yiyələnmək;
6.4. Qabaqcıl pedaqoji təcrübənin ümumiləşdirilməsi və yayılması.
7. Metodiki birləşmənin sənədləri
7.1. Metodiki Birləşmə haqqında əsasnamə ( qaydalar ).
7.2. Metodiki Birləşmənin müvafiq tədris ili üçün Fəaliyyət Planı (aylar və həftələr göstərilməklə)
7.3. Metodiki Birləşmənin müvafiq tədris ili üçün Tədbirlər Planı (aylar və həftələr göstərilməklə)
7.4. Metodiki Birləşməyə daxil olan müəllimlər haqqında məlumatlar ( yaşı, təhsili, ixtisası, tədris etdiyi fənn, ümümi stajı, pedoqoji dərəcəsi , Diaqnostik Qiymətləndirmədə və ya Müəllimlərin İşə Qəbulu müsabiqəsində göstərdiyi nəticələr, müvafiq tədris ili üçün həftəlik dərs yükü ( siniflər və həftəlik dərs yükü göstərilməklə), mükafatlar, vəzifə( Metodiki Birləşmə rəhbəri,fənn kabinet rəhbəri,sinif rəhbəri və s.) , əlavə təhsil ilə bağlı sənədlərin sürəti,sosial sığorta şəhadətnaməsinin nömrəsi,ev ünvanı və telefonu ).
7.5. Keçən tədris ili işinin təhlili.
7.6. Metodiki Birləşmənin tədris ili üçün nəzərdə tutulan metodiki işlərin mövzusu, onun məqsədi, prioritet istiqamətlər , hədəf və tədbirlər.
7.7. Metodiki Birləşməyə daxil olan müəllimlərinin əlavə təhsilə cəlb olunması ilə bağlı məlumatlar.
7.8. MB-nin müəllimlərin Sertifikasiyaya hazırlıqla bağlı perespektiv plan
7.8. Müvafiq tədris ili üçün KSQ və BSQ-lərin keçirilməsinin qrafiki qrafiki ( qrafiki ya müəllimlərin özü və ya metodiki birləşmə sədri tutur – tədris işləri üzrə direktor müavini təsdiq edir.)
7.9. Müvafiq tədris ilində keçiriləcək KSQ və BSQ-lərin nümunələri ( test Bankı -tesləri müəllimlərin özü və ya metodiki birləşmə sədri hazırlayır. )
7.10. Müvafiq tədris ili üçün fənn kabinetləri üzrə lobaratoriya işlərinin qrafiki
7.11. Cari ildə yoxlama işlərinin qrafiki ( qrafiki ya müəllimlərin özü və ya metodiki birləşmə sədri tutur )
7.12.Metodiki Birləşməni əhatə edən Məktəbdaxili Nəzarətin Planı və qrafiki ( tədris işləri üzrə direktor müavini təsdiq edir)
7.13.Fənnlər üzrə Metodiki Birləşmə müəllimlərinin açıq və ya nümunəvi dərslərinin və sinifdən kənar tədbirlərin keçirilmə qrafiki ( tədris işləri üzrə direktor müavini tərəfindən təsdiq edilir ).
7.13. Metodiki Bbirləşmə müəllimlərinin aktual pedoqoji təcrübələrilə bağlı materialları.
7.14. Metodik həftənin və günlərin keçirilmə planı ( tədris işləri üzrə direktor müavini təsdiq edir ).
7.15. Metodiki Birləşmə müəllimlərinin həftəlik dərs cədvəli ( dərsdənkənar məşğələlər və dərnəklərdə daxil olmaqla )
7.15. Metodiki Birləşmə müəllimlərinin fənn , dərsdənkənar məşğələ proqramlarının ,dərnək rəhbərlərinin proqram və ya Fəaliyyət Planının bir nüsxəsi .
7.16. Metodbirləşmənin açılmasi haqqında əmr;
7.17. MB rəhbərinin təyin olunması haqqında əmr;
7.18. MB müəllimlərinin funksional vəzifə təlimatları
7.19. MB daxil olan müəllimlər haqqında məlumat bankı: kəmiyyət və keyfiyyət tərkibi(yaş, təhsili,ixtisası, tədris etdiyi fənn, ümumi və pedaqoji stajı, pedaqoji dərəcəsi, Diaqnostik qiymətləndirmədə və ya MİQ müsabiqəsində göstərdiyi nəticələr, müvafiq tədris ili üçün həftəlik dərs yükü(siniflər göstərilməklə), mükafatlar, ev ünvanı və telefonu.
7.20. MB müəllimlərinin özüntəhsil mövzuları haqqında məlumat.
7.21. MB müəllimlərinin peşəkar ehtiyacları haqqında məlumat.
7.22. Tədris proqramları və onların fənn üzrə metodiki təminatı.
7.23. Gənc və işə yeni qəbul olunmuş müəllimlərlə iş.
7.24. Fənn həftələrinin keçirilməsi planı.
7.25. MB iclaslarının protokolları.
8.Metodik birləşmənin hüquqları
8.1.Metodik birləşmə hüquqa malikdir:
- Tarifikasiya zamanı fənn üzrə tədris yükünün bölüşdürülməsi, pedaqoji əməkdaşların əməyinin ödənilməsi, tədris kabinetlərinin verilməsi məktəb direktoruna təkliflər irəli sürür;
-Tədris pedaqoji – metodik işlərin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər işləyib hazırlayır və daxil edir;
-Elmi – metodik şuranın iclaslarında məktəbin fəaliyyəti üzrə məsələlərin müzakirə edilməsində iştirak edir;
-Ayrı – ayrı siniflərdə fənlərin dərindən öyrənilməsinin təşkili üzrə məktəb rəhbərliyinə təkliflər irəli sürür;
-Məktəbdə və digər tədris müəssisələrində digər MB ilə əməkdaşlığı yaradır və həyata keçirir;
-Məktəbdə tədris prosesinin yaxşılaşdırılması haqqında təkliflər edir;
-Metodik birlik tərəfindən toplanmış qabaqcıl pedaqoji təcrübə haqqında materialların nəşr olunması haqqında məsələlər qoyur;
-İnnovasiya fəaliyyətində, olimpiada hərəkətinin fəaliyyətində, layihə fəaliyyətində fəal iştiraka görə metodik birlik müəllimlərinin həvəsləndirilməsi haqqında məktəb administrasiyası qarşısında məsələlər qoyur.
-Metodiki Birləşmənin aşağıdakı hüquqları var.
- Tədris-metodiki işi təkmilləşdirmək ,inkişaf və ya yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə məktəb rəhbərliyi qarşısında və ya Pedaqoji Şurada təkliflər irəli sürmək
-Dərs bölgüsü ilə bağlı məktəb direktoruna təkliflər vermək
-Tədris prosesini yaxşılaşdırmaq üçün təkliflər irəli sürmək.
-MB toplanmış qabaqcıl təcrübə materiallarının dərc edilməsi məsələsini qarşıya qoymaq.
-Metodiki birləşmə müəllimlərinin rəğbətləndirilməsi üçün məktəb rəhbərbərliyi qarşısında məsələ qaldırmaq.
-Müəllimlərə peşəkarlıqlarının inkişaf etdirilməsində dəstək olmaq , bu istiqamətdə tövsiyə vermək.
-Tədris işləri üzrə direktor müavininə tədris problemləri və şagirdlərin təlim-tərbiyəsilə bağlı məsələlərdə təklif və məsləhətlərlə müraciət etmək.
-Müəllimlərin sertifikasiyaya hazırlaşması üçün təkliflər vermək
-Təhsil Nazirliyinin eləcə də digər qrumların təşkil etdiyi layihə və müsabiqələrdə müəllimlərin iştirak etməsi üçün namizədlər irəli sürmək.
9.Metodik birləşmənin üzvlərinin öhdəlikləri
9.1. Məktəbin hər bir müəllimi metodik birləşmələrdən birinin üzvi hesab edilməlidir və peşəkar özünü tədris üzrə şəxsi proqramına malik olmalıdır. O borcludur:
-Metodik birləşmə iclaslarında, seminarlarda və sair iştirak etməyə;
-Peşəkar ustalıq səviyyəsinin artırılmasına can atmağa;
-Fənnin tədris edilməsi metodikasının inkişafı tendensiyasını bilməyə;
-Pedaqoji fəaliyyətin özünü təhlil etmə əsaslarına malik olmağa.
10.Metodik birləşmənin fəaliyyətinə nəzarət
10.1.Metodik birləşmənin fəaliyyətinə nəzarət məktəb direktoru, məktəbin metodik iş planlarına və direktor tərəfindən təsdiq edilmiş məktəb daxili nəzarətə uyğun olaraq tədris üzrə onun müavini tərəfindən həyata keçirilir.
11.Metodiki Birləşmənin fəaliyyət müddəti
11.1.Metodiki Birləşmə 1 tədris ili üçün fəaliyyət göstərir.
Elşən Qafarov