Bu üsul şagirdlərdə, az da olsa, şəxsi hüquqi təcrübənin olmasını nəzərdə tutur. Şagirdlərə mənəvi sahəyə aid problemlərin qoyulduğu və sinifdə ciddi müzakirə tələb edən müxtəlif vəziyyətlər təklif olunur. Vəziyyət üzrə praktikum tənqidi təfəkkür vərdişlərini, təhlil qabiliyyətini inkişaf etdirir, mənəvi dəyərləri, mövqeləri formalaşdırır. Dəyərlərin müəyyənləşdirilməsinə dair vəziyyət üzrə çalışmalar şagirdlərə öz rəylərinə görə cavab verməyi və bunları müdafiə etməyi öyrədir.
Tətbiq etmək qaydası
Müəllim dərsdə müzakirə olunacaq problem və sualları əvvəlcədən fikirləşib tapır.
Vəziyyət üzrə praktikum üçün materialları diqqətlə seçir.
Hər vəziyyətə dair suallar və tapşırıqlar düşünülür. Bunlar 2-dən 5-dək ola bilər.
Vəziyyət ayrı-ayrı kağız vərəqlərində, kartoçkalar şəklində yazılır.
Sinif ya cütlüklərə, üçlüklərə, ya da 4-5 qrupa bölünür.
Şagirdlərə təlimat, tapşırıq və suallar verilir.
Qrupların işi sona çatan kimi müzakirə başlanır.