Məktəbdaxili qiymətləndirmənin təşkilinə dair tövsiyələr
- Admin
- 20-apr-2024, 21:58
- 51 Baxış
Məktəbdaxili qiymətləndirmənin təşkilinə dair tövsiyələr
Bildiririk ki, təhsilalanların məktəbdaxili qiymətləndirməsi Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Kollegiyasının 28 dekabr 2018-ci il tarixli 8/1 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş "Ümumi tahsil pilləsində təhsilalanların attestasiyasının (məktəbdaxili qiymətləndirmənin) aparılması Qaydası ilə tənzimlənir. Tədris prosesində maktabdaxili qiymətləndirmənin bütün növlərinin (diagnostik, formativ, kiçik və böyük summativler) tətbiq edilməsi tələb olunur.
Məktəbdaxili qiymətləndirmənin təşkilinə dair tövsiyələr
Bu tövsiyələr Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinin Kollegiyasının 28 dekabr 2018-ci il tarixli, 8/1 nömrəli qərarı ilə "Ümumi təhsil pilləsində təhsilalanlanın attestasiyasının (yekun qiymətləndirmə (attestasiya) istisna olmaqla) aparılması Qaydası"nın təsdiqindən Ötən müddət ərzində təhsilverənlər tərəfindən yeni yanaşmanın tətbiqi zamanı yaranan çatışmazlıqların, eyni zamanda COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar təhsil prosesindeki fasilələrın öyrətmə və qiymətləndirməyə təsinnin aradan qaldırılması məqsədilə hazırlanmışdır.
Nəzərinizə bir daha çatdırmaq istəyirik ki, "Ümumi təhsil pilləsində təhsilalanların attestasiyasının (yekun qiymətləndirmə (attesatsiya) istisna olmaqla) apantması Qaydası" ümumi təhsil müəssisələrində həyata keçirilən beynəlxalq akkreditasiya edilmiş proqramlarla (IB Diploma Programme (Beynəlxalq Bakalavriat Diplom Programı). Advanced Level of General Certificate of Education (Təhsil haqqında ümumi sertifikatın yüksək səviyyəsi) və Advanced Placement (Yüksək yerləşdirmə) və s.) ilə təhsil alan şagirdlərin, eyni zamanda oqli geriliyi olan şagirdlarin attestasiyasına şamil edilmir.
Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri kimi "Qayda da nəzərdə tutulan diagnostik formativ və summativ qiymətləndirmə növlərinin hər biri mahiyyət etibari ilə fərqli məqsədlərə xidmət edir. Bununla belə, qiymatlarıdırma sistemində onların hər biri əhəmiyyətli rola malikdir va bu qiymətləndirmə növlərı ardıcıl bir-birini tamamlamaqla tətbiq olunduqda qiymətləndirmə prosesina kompleks yanaşma təmin edilir.